Συχνές Ερωτήσεις

Στο Settings.gr κάθε μέρα δεχόμαστε εκατοντάδες ερωτήσεις σχετικά με τις επισκευές ηλεκτρονικών συσκευών:

Τι σημαίνει Εγγύηση καλής λειτουργιάς ανταλλακτικού;

Στο settings.gr επενδύουμε σε μια σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Πίσω από κάθε βλάβη συσκευής που αποκαθιστούμε βρίσκεται ένας εξειδικευμένος τεχνικός που καταβάλει το μέγιστο της τεχνογνωσίας και εμπειρίας του. Στο πλαίσιο αυτό, δεσμευόμαστε για την ποιότητα της εργασίας μας και των ανταλλακτικών που χρησιμοποιούμε για την αποκατάσταση προβλημάτων των συσκευών των πελατών μας.

Μετά την ολοκλήρωση κάθε επισκευής τοποθετείται στο εσωτερικό της συσκευής σας ένα αυτοκόλλητο-αναγνωριστικό εγγύησης. Εσείς απλά φροντίστε να μην αφαιρέσετε το αυτοκόλλητο-αναγνωριστικό εγγύησης και εμείς στη περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα με το ανταλλακτικό αντικατάστασης καλύπτουμε οι ίδιοι τα έξοδα επισκευής ή αντικατάστασής του. Η εγγύηση αυτή αφορά μόνο επισκευές που πραγματοποιήθηκαν από εμάς στην αρχική συσκευή και όχι βλάβες και φθορές που έγιναν αργότερα.

Ποιά μοντέλα συσκευών επισκευάζετε και ποιές βλάβες;

Επισκευάζουμε κάθε είδους βλάβη σε όλα τα μοντέλα  Κινητών, Τablets, Υπολογιστών και Laptops της αγοράς και η επισκευή γίνεται αυθημερόν, μπροστά στα μάτια σας. Το κόστος της επίσκεψης είναι εντελώς δωρεάν, καθώς στην τιμή κάθε επισκευής συμπεριλαμβάνεται μόνο το κόστος του ανταλλακτικού και η εργασία μας. Σε κάθε τεχνολογικό πρόβλημα απαντάμε με συνέπεια, τεχνογνωσία και δυναμισμό.

Όταν έχω πάνω από μια βλάβη στην συσκευή μου μπορώ να πάρω προσφορά;

Ναι! Μπορούμε να επιδιορθώσουμε όλες τις βλάβες της συσκευής σας. Μάλιστα, η επισκευή κάθε επιπλέον βλάβης στην ίδια συσκευή έχει 25% έκπτωση, ξεκινώντας από την ακριβότερη προς τη φθηνότερη.

Τί πρέπει να κάνω, αν η συσκευή μου πέσει σε νερό ή άλλο υγρό;

Πρέπει να δράσετε γρήγορα, αποφασιστικά και έξυπνα, προκειμένου να σώσετε τα δεδομένα σας και να μη σπαταλήσετε χρήματα στην αγορά καινούργιας συσκευής. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να διαπιστώσετε αν η μπαταρία της συσκευής μπορεί να αφαιρεθεί. Εάν είναι αποσπώμενη, προχωρήστε αφαιρώντας την, όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Αν είναι ενσωματωμένη, απενεργοποιήστε άμεσα τη συσκευή, αν είναι δυνατόν χωρίς να ανάψει η οθόνη. Σε καμία περίπτωση δε πρέπει να επιχειρήσετε να θέσετε τη συσκευή σε λειτουργία, καθώς μπορεί να προκληθεί βραχυκύκλωμα, λόγω του νερού που έχει εισχωρήσει στο εσωτερικό της. Στη συνέχεια, προχωρήστε στην αφαίρεση όλων των καρτών, όπως κάρτες Sim και Micro Sd. Αμέσως μετά, καλέστε μας προκειμένου να κλείσετε ραντεβού μαζί μας, για την άμεση αφαίρεση της υγρασίας από την πλακέτα. Η διαδικασία αφαίρεσης της υγρασίας από την πλακέτα είναι απαραίτητη ακόμα και αν όλα δείχνουν πως λειτουργούν σωστά! Προσοχή! Η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνει όσο πιο σύντομα γίνεται από την στιγμή που η συσκευή έχει εκτεθεί σε υγρασία, καθώς κάθε λεπτό που περνά είναι εις βάρος της συσκευής σας. Για αυτό βιαστείτε!

Αν η συσκευή μου πέσει σε νερό ή υποστεί σοβαρές ζημίες και δεν ανταποκρίνεται, μπορείτε να την επισκευάσετε ή τουλάχιστον να σώσετε τα αρχεία;

Το ποσοστό επιτυχίας μας σε δύσκολες επισκευές, όπως πτώση σε νερό ή σοβαρές ζημίες, είναι πάνω από 80%. Μπορούμε να επισκευάσουμε κάθε είδους βλάβη, όσο περίπλοκη και αν θεωρείται. Ακόμα και αν η πλακέτα έχει σχεδόν διαλυθεί, μπορούμε να την ανακατασκευάσουμε!

Η εντατική διαδικασία κατάρτισης που περνά ο κάθε τεχνικός μας, σε συνδυασμό με την τεραστία εμπειρία μας, μας καθιστά αξιόπιστους στο να δίνουμε λύσεις σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει, που σχετίζεται με το κινητό, το Tablet, τον υπολογιστή και το Laptop σας. Έτσι, το να σωθεί μια εντελώς νεκρή συσκευή ή να σωθούν, τουλάχιστον, τα αρχεία της, σε εμάς δεν θεωρείται θαύμα, αλλά μια καθημερινή πραγματικότητα!

Μετά την πτώση του κινητού μου, η αφή της οθόνης δεν ανταποκρίνεται σωστά. Το πρόβλημα αυτό θα επιλυθεί με την αντικατάσταση της οθόνης;

Πριν ξεκινήσουμε την οποιαδήποτε επισκευή, πραγματοποιούμε έναν πλήρη τεχνικό έλεγχο της συσκευής σας, προκειμένου να είμαστε σίγουροι πως με την επισκευή μας θα επιδιορθωθεί το πρόβλημα. Κατά 90% , στη περίπτωση αυτή που η βλάβη έχει προκληθεί λόγω πτώσης και η οθόνη δεν ανταποκρίνεται σωστά, με την αντικατάσταση της οθόνης η αφή θα αποκατασταθεί και θα έχει σωστή ανταπόκριση. Υπάρχει όμως και μία μικρή πιθανότητα, μετά την πτώση του κινητού να έχει προκληθεί ζημιά στην πλακέτα και συγκεκριμένα στο τσιπ που ελέγχει την αφή (Touch IC). Αν κατά την διάρκεια των τεχνικών ελέγχων διαπιστώσουμε κάτι τέτοιο, θα σας ενημερώσουμε αμέσως πριν την έναρξη οποιασδήποτε επισκευής.

Πώς μπορώ να στείλω την συσκευή μου σε εσάς;

Μπορείς να στείλεις την συσκευή σου για επισκευή σε εμάς με 2 τρόπους:

Α) Μέσω της υπηρεσία μας «Παραλαβή και Παράδοση» αν μένεις στην Αθήνα ή στον Πειραιά. Πώς; Πολύ απλά!

Τηλεφωνήστε στο 694 51 84 667 ή στο 210 29 20 499 και κατόπιν συνεννόησης, ένας από τους τεχνικούς μας θα έρθει να παραλάβει τη συσκευή σας από το χώρο που εσείς θα μας υποδείξετε.  Αφού πραγματοποιηθεί η επισκευή, η συσκευή θα επιστραφεί όπου εσείς μας πείτε. Επιβάρυνση κόστους παραλαβής και παράδοσης : 10€.

Β)Με την υπηρεσία «Δωρεάν Αποστολή» μπορείτε να μας στείλετε τη συσκευή σας με Courier, από οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας. Εμείς θα την επισκευάσουμε την ίδια μέρα που θα την παραλάβουμε, και θα την στείλουμε πίσω σε εσάς, καλύπτοντας 100% τα έξοδα αποστολής.

Στην περίπτωση που η συσκευή σας δεν είναι εφικτό να επισκευαστεί, αποστέλλεται πίσω και επιβαρύνεστε μόνο το ποσό των 10 ευρώ για τα έξοδα αποστολής.

Πόσο χρόνο θα πάρει η κατ’ οίκον επισκευή;

Συνήθως, όλες οι κατ’ οίκων επισκευές μας διαρκούν από 20 λεπτά μέχρι μια ώρα το πολύ.

Μπορείτε να με βοηθήσετε με προβλήματα Software;

Εννοείται! Το Settings.gr αποτελείται από μια ομάδα έμπειρων τεχνικών, η οποία προσφέρει έξυπνες λύσεις σε όλα τα προβλήματα που σχετίζονται με το λογισμικό, όπως:

– Μεταφορές αρχείων (Φωτογραφίες, επαφές κτλ.) στην περίπτωση που αλλάξετε συσκευή

– Εκμάθηση εφαρμογών

– Δημιουργία Apple id & Google account

– Backup αρχείων

– Επανεγκατάσταση του λειτουργικού προγράμματος (όταν η συσκευή έχει κολλήσει)

– Εγκατάσταση Windows και OSX

Στο Settings.gr λύνουμε κάθε είδους πρόβλημα που μπορεί να προκύψει στο κινητό σας, στο tablet σας, στον υπολογιστή σας, στο laptop σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για οποιαδήποτε βοήθεια χρειάζεστε και ένας εξειδικευμένος τεχνικός θα είναι στην διάθεση σας .

Πώς μπορώ να πληρώσω για την επισκευή μου;

Στο settings.gr, με ειλικρίνεια και σεβασμό προς τα εσάς, δεχόμαστε την πληρωμή, μόνο αφού ολοκληρωθεί η επισκευή ή η υπηρεσία που σας παρέχουμε.  Με το πέρας των παρεχόμενων υπηρεσιών μπορείτε να πληρώσετε με τον τρόπο που επιθυμείτε:

–          Στον τεχνικό μας που σας επισκέφτηκε κατ’ οίκον, με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα.

–          Με κατάθεση σε λογαριασμό μας.

–          Με αντικαταβολή στο Courier, όταν παραλάβετε την επιδιορθωμένη συσκευή σας.

Newsletter signup

Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.

Make an Appointment

Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.